Campanie „NU EXISTA NU SE POATE”

Campanie „NU EXISTA NU SE POATE”

Campanie „NU EXISTA NU SE POATE”


Andreea Marin și Top Line își unesc forțele pentru a ajuta 6 femei din întreaga țară să ajungă la silueta dorită având acces la cele mai noi și eficiente tehnologii din industria de frumusețe.
Îndrăgita vedetă de televiziune, apreciată de public inclusiv pentru modul în care a reușit să adopte un stil de viață sănătos, a testat, la rândul ei, în ultimele luni, tehnologiile și produsele cosmetice profesionale distribuite de Top Line în Centrele de Slăbit și Înfrumusețare Silhouette din București și a decis acum să vină în ajutorul doamnelor și domnișoarelor care își doresc să îi urmeze exemplu, prin campania “Nu există nu se poate!”.

Astfel, cele care locuiesc în București, Timișoara, Oradea, Deva, Pitești și Bacău, care își doresc să își îmbunătățească aspectul fizic vara aceasta, se pot înscrie în concurs scriind pe pagina de Facebook a Andreei Marin sau la nuexistanusepoate@topline.ro motivele pentru care își doresc schimbarea fizică, să includă o fotografie proprie recentă și datele de contact. Șase dintre acestea, câte una din fiecare oraș menționat, vor avea ocazia să urmeze același tip de tratamente de slăbit sau de întreținere precum Andreea Marin în saloanele partenere Top Line din localitățile respective, mai exact Silhouette Dorobanți (București), Salon Elysees Make Up Studio (Timișoara), Gossip Studio (Oradea), Attitude by Cosmetics Style (Deva), Salon Visage (Pitești), Floare de colț (Bacău).

După două luni de tratamente, cele șase participante vor fi invitate acasă la Andreea Marin pentru a realiza o ședință foto profesională, beneficiind de servicii de styling profesionale pentru a pune în valoare și mai bine rezultatele spectaculoase pe care le-au obținut prin tratamentele și produsele Top Line. Andreea Marin va fi în permanență alături de ele și împreună vor petrece un weekend de neuitat: vedeta le va găti și le va servi micul dejun și prânzul în superba grădină din spatele casei sale, iar apoi vor ieși împreună în oraș, la restaurant și la o piesă de teatru.

„M-ați întrebat anul acesta care sunt secretele mele legate de îngrijirea personală și felul în care am renăscut parcă, anul acesta, la 42 de ani. Campania pe care o lansez astăzi vă raspunde la întrebarile voastre, căci vă va ajuta să cunoașteti soluții pe care eu le folosesc în sprijinul meu. Vestea bună este că 6 femei dintre voi, din diverse colțuri ale tarii, vor fi alese pentru a trăi o experiență a frumuseții pe perioada verii, asemănătoare cu experiența mea. Ne vom întâlni apoi ca fetele la București, chiar la mine acasă, să ne bucurăm la final de schimbarea în bine din noi. Succes și lumină pe chip și soare în suflet vă doresc!”, a declarat Andreea Marin în cadrul unei transmisiuni Live pe pagina sa de socializare, prin care a anunțat toate detaliile campaniei “Nu există nu se poate”.

Cele șase câștigătoare vor avea parte de un plan gratuit de tratamente în salonul din orașul în care locuiesc, mai exact tratamentele faciale Dermia, LPG Alliance și GUINOT Hydradermie Cellular Energy Soleil, și tratamentele corporale LPG Alliance, ULTRATONE Dreamshaper, CLATUU și împachetări cu alge marine.


REGULAMENT CAMPANIE NU EXISTA NU SE POATE


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Campania “Nu exista nu se poate” (“Campania”) este organizata de S.C. Top Line Europa SRL  (denumita in continuare “Organizatorul”), companie cu sediul in Romania, Bd. Regina Maria 14, Bucuresti.
1.2. Prin aceasta Campanie, participantii se obliga sa respecte termenii si conditiile prevazute in prezentul Regulament de concurs al campaniei “Nu exista nu se poate” (denumit “Regulamentul”), disponibil publicului spre a fi citit pe http://www.topline.ro/noutati/campanii/.
1.3. Regulamentul Oficial este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile in Romania, pe websiteul Organizatorului.

SECTIUNEA 2. DESFASURAREA CAMPANIEI
2.1. Campania este initiata, anuntata si desfasurata in mediul online (pe site-ul www.topline.ro, pe Youtube, Facebook, Instagram, Email), precum si offline (la sediul Top Line din Bd. Regina Maria 14, Bcuresti).

SECTIUNEA 3. DURATA CAMPANIEI
3.1. Campania va incepe la data de 26 iunie 2017, ora 15.00, si se va incheia la data de 29 septembrie 2017, ora 23.00, astfel:
a) Campania va fi anuntata in data de 26 iunie 2017, ora 15.00, prin postari Facebook si Instagram, prin Newsletter si prin comunicat de presa. 
b) Participantii vor putea intra in concurs trimitand un email la nuexistanusepoate@topline.ro ce include un mesaj cu motivatia pentru schimbarea de look si o fotografie.
c) In urma trimiterii mesajului pe adresa nuexistanusepoate@topline.ro, organizatorul va alege impreuna cu promotorul campaniei, Andreea Marin, sase finaliste care vor primi servicii personalizate de intretinere corporala si ingrjire faciala. Fiecare dintre ele va fi repartizata intr-unul dintre urmatoarele saloane: Silhouette Centre de Slabit si Infrumusetare(Bucuresti), Salon Elysees Make Up Studio (Timisoara), Gossip Studio (Oradea), Attitude by Cosmetics Style (Deva), Salon Visage (Pitesti), Floare de colt (Bacau).
d) Pe parcursul perioadei de desfasurare a campaniei Organizatorul, promotorul campaniei, Andreea Marin, saloanele implicate in campanie, dar si concurentele vor face postari postari Facebook si Instagram cu privire la evolutia procesului de intretinere corporala si ingrjire faciala.
e) La finalul campaniei, finalistele impreuna cu promotorul campaniei, Andreea Marin, vor realiza o sedinta foto care va fi mai apoi prezentata pe canalele de socializare ale Organizatorului.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1. In Campanie vor putea participa persoane fizice cu varsta de cel putin 20 ani, impliniti pana la data de 26 iunie 2017, ora 08.00.
4.2. In Campanie nu vor putea participa:
a) angajatii Organizatorului.
b) rude de gradul 1 ale angajatilor Organizatorului.

SECTIUNEA 5. DEFINITIE TERMENI
5.1. Website Campanie -http://www.topline.ro/noutati/campanii/campanie-bdquo-nu-exista-nu-se-poate-rdquo-214.
5.2. Facebook – reteaua de socializare Facebook (www.facebook.com)
5.3. Instagram – reteaua de socializare Instagram (www.instagram.com)
5.4. YouTube –platforma video www.youtube.com
5.5. Email – serviciul de corespondenta digital
5.6. Newsletter – serviciul de corespondenta digital dintre Organizator si destinatarii din baza de contacte proprie
5.7. Baza de contacte – adresele de email ale destinatarilor care s-au inscris la serviciul de Newsletter al Organizatorului sau care au corespondat cel putin o singura data prin email cu Organizatorul. 
5.8. Utilizator – persoana care are acces la Internet si utilizeaza Internetul pentru accesarea paginilor web.
5.9. Canal de Youtube – profilul unui utilizator inscris in reteaua www.youtube.com

SECTIUNEA 6. CRITERII DE SELECTIE A FINALISTILOR SI A CASTIGATORULUI
6.1. Organizatorul va decide cei sase castigatori ai campaniei pe baza urmatoarelor criterii:
a)    Impactul mesajului trimis si puterea de convingere
b)    Nevoile participantului pentru slabire si tratamente antiageing ce reies din imaginea trimisa.
c)    In functie de localizarea geografica, vor fi alesi doar castigatori din urmatoarele zone geografice: Banat, Transilvania, Crisana, Muntenia, Moldova.

SECTIUNEA 7. DREPTUL DE FOLOSIRE A IMAGINII
7.1 Participantii isi ofera acordul pentru folosirea materialelor pe baza carora a fost facuta inscrierea, imaginile din timpul procesului tratament, precum si imaginile din cadrul sedintei foto  de final, pentru a fi folosite de Organizator in continutul online si in scopuri de comunicare de marketing, precum si de promotor si de salonul partener.

SECTIUNEA 8. CONDITIILE DE PARTICIPARE
8.1. Participantii la Campanie trebuie sa respecte urmatoarel conditii pentru a fi considerati eligibili:
a) Sa se inscrie in Campanie in perioada 26 iunie 2017 – 7 iulie 2017, trimitand email-ul de participare la nuexistanusepoate@topline.ro, incluzand datele personale cerute corecte.
b) Sa participe la tratamentele propuse de salonul partener al Organizatorului.
c) Finalistii vor trebui sa posteze pe retelele socializare imagini din timpul tratamentelor corporale si faciale, o data pe saptamana.
d) Finalistii vor trebui sa participe la sedinta foto realizata la finalul campaniei, ce va avea loc in Bucuresti, in data de 11 septembrie 2017. Toate cheltuielile de transport si cazare vor fi suportate de organizator.
e) Organizatorul isi rezerva dreptul de a elimina din Campanie Participantii care nu respecta Regulamentul de fata. 
f) Se obliga sa plateasca contravaloarea tratamentelor realizate si a produselor primite, in cazul in care  doreste sa renunte la participarea in cadrul campaniei si in cazul in care nu se prezinta la tratamentele recomandate de Salonul Partener sau in cazul in care defaimeaza organizatorul sau promotorul prin postari online, postari video sau comunicare de orice alta natura in perioada Campaniei si dupa aceasta. 

SECTIUNEA 10. PREMIILE
10.1. Premiul pentru fiecare participant Castigator din cadrul campaniei va consta in tratamente faciale si corporale furnizate de saloanele partenere ale Organizatorului, precum si produse Top Line in valoare de minim 1000 euro, in functie de necesitatile fiecaruia dintre castigatori. Produsele vor fi recomandate de Salonul Partener si expediate de Organizator Participantului castigator, la adresa mentionata de participantul Castigator.

SECTIUNEA 11. ASPECTE LEGALE CU PRIVIRE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
11.1. Prin prezentul Regulament Oficial, Organizatorul, Promotorul si Salonul Partener se obliga sa respecte preverile Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia invigoare.
11.2. Scopurile constituirii bazei de date sunt: inscrierea in Campanie, identificarea si inregistrarea castigatorilor, inmanarea premiilor castigatorilor.
11.3. La momentul inmanarii premiului, Castigatorii isi pot exprima acordul cu privire la includerea datelor Castigatorilor cu caracter personal in baza de date a Organizatorului si a Salonului Partener, in scopul realizarii de rapoarte statistice, al informarii Castigatorilor (prin diverse mijloace de comunicare) cu privire la alte actiuni desfasurate in viitor de Organizator, precum si in alte scopuri, mentionate in documentul scris prin care este exprimat acordul.


Prin imputernicit,
TOP LINE EUROPA SRL

  • Campanie „NU EXISTA NU SE POATE”
  • Campanie „NU EXISTA NU SE POATE”