Cariere TOP LINE

Top Line iti ofera posibilitatea de a evolua profesional intr-o echipa unita, perseverenta, orientata spre succes. Daca consideri ca ai competentele necesare pentru unul dintre posturile noastre vacante, te rugam sa completezi formularul de mai jos cu datele solicitate.

ASISTENT DEPARTAMENT EDUCATIE Detalii

Candidatul ideal, Descrierea postului:

  • Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
  • Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
  • Capacitate de a respecta termene limita;
  • Atentie la detalii;
  • Placere si abilitate de a invata lucruri noi;
  • Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
  • Inteligenta (gandire logica, memorie);
  • atitudine principiala in relatiile interumane;
  • cunostinte medii de limba engleza;
  • cunostinte medii de utilizare excel.;

Cerintele postului:

  • preluarea si distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei;
  • redactarea si transmiterea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
  • elaborarea si redactarea documentelor si rapoartelor cerute de management;
  • gestionarea relatiei cu partenerii companiei, participantii la cursuri si seminarii;
  • asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
  • intocmirea rapoartelor necesare;
  • planificarea si organizarea seminariilor, cursurilor, evenimentelor organizate;

Profilul candidatului:

  • Persoana cu excelente abilitati de planificare si organizare, responsabila, capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
  • Bune abilitati interpersonale si de comunicare;
  • Persoana energica, orientata spre obtinerea de rezultate;
  • Cu atitudine pozitiva;
  • Proactiva si capabila de schimbari la nivel personal.

Oferim:

  • Salariu fix atractiv;
  • Loc de munca stabil;
  • Posibilitate de dezvoltare intr-un mediu in continua schimbare.
Aplica

Junior Website Administrator Detalii

Candidatul ideal:

  • persoana dornica de castiguri suplimentare, de preferat student;
  • pasionat si implicat,dornic sa invete si sa se perfectioneze,;
  • atent la detalii;
  • cunostinte PC;
  • abilitati de copywriting;
  • cunostinte SEO – nivel incepator-mediu;
  • experienta in lucrul cu programe de editare photo (Photoshop);
  • limba engleza.

Descrierea jobului:

  • introducerea produselor pe site si documentarea lor;
  • editarea fotografiilor de produs;
  • verificarea si actualizarea produselor de pe site conform stocurilor existente;
  • alte sarcini administrative conform fisei postului;
Aplica

Asistent marketing Detalii

Cerinte obligatorii:

  • Studii superioare – profil economic, marketing;
  • Cunostinte limba engleza: nivel avansat;
  • Cunostinte de operare PC – Ms Office ()Word, Excel, Power Point, Internet): nivel avansat.

Principalele responsabilitati:

  • Pregateste si distribuie materiale de marketing, pagini de informatii si leaflets pentru consumatori si pentru alte departamente in interiorul companiei;
  • Participa la studii de piata si actualizeaza informatiile despre produse precum si lista de preturi pentru produse si servicii;
  • Proiecteaza formulare pentru strangerea de date, cum ar fi, sondaje, liste de opinii sau chestionare;
  • Examineaza si analizeaza date statistice pentru a previziona tendintele de marketing viitoare;
  • Ofera informatii despre produse, selecteaza produse si materiale pentru a veni in intampinarea nevoii clientilor;
  • Pregateste, organizeaza si participa la prezentarile companiei, seminarii, targuri si expozitii si in programe orientate pe produs;
  • Aduna date despre competitie si analizeaza preturi, vanzari si metode de marketing si distributie;
  • Intocmeste rapoarte de vanzari (local si interntionale) si bugetare;
  • Urmareste toate facturile de marketing si se asigura ca sunt clasificare potrivit centrelor de cost agreate impreuna cu Brand Managerii;
  • Responsabil pentru intocmirea rapoartelor in timp si la standardele solicitate, pregateste rapoarte si ilustratii grafice ale informatiilor;
  • Poate pregati monitorizarea presei pentru Departamentul Marketing;
  • Mentine si actualizeaza arhiva departamentului, asigurand accesul facil la documentatie.
Aplica

Beauty Adviser - Influencer Detalii

Vrem sa cream o echipa formata din persoane dinamice si entuziaste , pasionate de produse de infrrumusetare si deosebit de active pe Social - Media. Daca esti sociabila, deosebit de comunicativa si iti place sa impartasesti prietenilor din mediul online cat mai multe despre activitatea ta, vino sa ne cunoastem !

Principalele responsabilitati:

  • Consilierea clientilor in alegerea variantei optime a produselor de infrumusetare, prezentand si recomandand gamele cosmetice/produsele existente, prin evidentierea beneficiilor acestora;
  • Cunoasterea amanuntita, promovarea si vanzarea produselor.
  • Asigura buna derulare a activitatilor de vanzare de produse din magazin si de oferire de servicii de calitate clientilor;
  • Derularea activitatilor de gestionare a magazinului (receptie marfa, etichetare, verificare preturi si termene de valabilitate, inventariere);
  • Intocmirea documentelor fiscale (facturi etc.), efectuarea monetarului;
  • Mentinerea relatiilor cu clientii, rezolvarea plangerilor si nemultumirile lor;
  • Gestionarea lunara a stocului de marfa;
  • Intocmirea actelor zilnice;
  • Atragerea de noi clienti;
  • Mentine si promoveaza imaginea companiei si a produselor existente.

Candidatul ideal:

  • Experienta pe un post similar, vanzari de produse de infrumusetare sau - constituie un avantaj
  • Experienta anterioara ca si make-up artist / cosmeticiana/ hair stilyst sau cursuri in domeniu - constituie un avantaj
  • Studii medii sau superioare.
  • Abilitati de comunicare dezvoltate.
  • Persoana deosebit de activa pe Social - Media - constituie un avantaj
  • Abilitatea de a identifica usor si de a intelege nevoile clientilor.
  • Persoana sociabila, cu initiativa, avand simtul raspunderii.
  • Cunoasterea programului SAP, casa de marcat cash /credit - constituie un avantaj
  • Engleza nivel conversational.
  • Responsabilitate si integritate in business si in relatia cu colegii.

Oferim:

  • Sediu modern ultra-central;
  • Program de lucru part-time / full-time
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala
  • Salariu negociat in urma interviului
  • Bonusuri de performanta
  • Participarea la cursuri / seminarii / workshop-uri sustinute de cei mai renumiti profesionisti in domeniu
Aplica

SALES Representative Detalii

Candidatul ideal

  • Să fi lucrat în domeniul vânzărilor și/sau produselor cosmetice de top;
  • Să ai permis de conducere categoria B, fără evenimente recente;
  • Să ai cunoștințe excelente de lucru cu pachetul MS Office;
  • Să știi limba engleză, la nivel mediu;
  • Să comunici foarte bine, atât verbal (față în față sau telefonic), cât și în scris (inclusiv în social media și online);
  • Să fii disponibil la deplasări frecvente în zona geografică de care ești responsabil.
  • Să fii manierat, prezentabil, organizat, punctual, flexibil și elocvent;
  • Să fii motivat, persuasiv, încrezător în abilitățile tale de bun negociator, să cunoști în detaliu tehnici de vânzare, să ai în atenție obiectivele pe care le-ai stabilit, să acționezi cu inteligență pentru atingerea lor;
  • Să știi să lucrezi cu cifre, să ai un foarte dezvoltat spirit de observație;
  • Să fii adaptabil la situații și persoane noi, să fii principial, sincer și perseverent, să ai deschidere pentru recepționarea criticilor constructive și a răspunsurilor din partea partenerilor și clienților noștri;
  • Să ai abilități de elaborare și furnizare a prezentărilor, potrivit naturii audienței;
  • Să ai gândire comercială, inițiativă, putere de analiză și sintetizare a informațiilor, să fii eficient, independent și responsabil;
  • Să fii altruist, bun echipier, proactiv și receptiv la solicitările colegilor;
  • Să ai abilități bune de organizare a timpului și de prioritizare a activităților, să fii familiarizat cu termene-limită și sarcini simultane.

Principalele responsabilitati:

  • cunoști și vinzi produsele noastre, îți atingi obiectivele stabilite în acord cu managerul tău;
  • participi la activitățile promoționale și la evenimentele organizate în zona ta de către departamentul de marketing, colaborezi cu membrii acestuia pentru pregătirea strategiilor comune,
  • planifici vizitarea clienților din portofoliul tău, asiguri ofertarea, generarea și preluarea comenzilor,
  • îți coordonezi eforturile și acțiunile cu ceilalți membri ai echipei de vânzări, contribui direct și substanțial la creșterea numărului de parteneri și a volumului comenzilor,
  • utilizezi date și informații statistice din domeniul vânzărilor și marketingului, realizezi analize și rapoarte privind evoluția pieței, urmărești vânzările, monitorizezi ofertele și promoțiile din piața concurențială,
  • asiguri soluții complete și potrivite pentru partenerii companiei noastre, te preocupă menținerea unui înalt nivel de satisfacție a acestora,
  • păstrezi și dezvolți relații de afaceri corecte și durabile, ești implicat în crearea și menținerea unei imagini favorabile pentru companie pe piața de profil,
  • propui și adaptezi metode de vânzare și strategii de atragere a clienților, ești la curent cu noile practici și tendințe din domeniu,
  • păstrezi discreția cu privire la conceptele și procedurile specifice companiei noastre.

Beneficii:

  • Portofoliu de clienți (va trebui să-l dezvolți!)
  • Autoturism și telefon de serviciu
  • Pachet salarial motivant, potrivit experienței și potențialului
  • Locație ultracentrală
  • Oportunități de dezvoltare rapidă a carierei
  • Alte beneficii.
Aplica

BRAND MANAGER Detalii

Important sa stii inainte de a ne cunoaste:

  • Top Line Europa caută brand manager cu experiență, capabil să descopere dorințele consumatorilor și să furnizeze campanii de marketing inovatoare. Te vei alătura unui mediu de lucru foarte dinamic și vei genera strategii destinate creșterii cotei de piață a companiei și reputației brandului/brandurilor, îmbunătățirii satisfacției clienților și sporirii nivelului vânzărilor.

Conditii de baza:

  • Să ai studii superioare finalizate, preferabil în domeniul marketing sau economic;
  • Să fi lucrat cel puțin 2 ani pe o poziție similară; constituie avantaj experiența în domeniul cosmetic – medical sau online;
  • Să ai cunoștințe excelente de lucru cu pachetul MS Office, în special Excel și PowerPoint;
  • Să știi limba engleză, la nivel mediu;
  • Să ai excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală;
  • Să fii foarte creativ, cu disponibilitate la identificarea de soluții și abordări noi.
  • Să fii perspicace, manierat, prezentabil, organizat, serios, flexibil și elocvent;
  • Să fii orientat spre rezultat, să ai abilități de lider;
  • Să fii motivat, persuasiv, încrezător în abilitățile tale de bun negociator, să cunoști în detaliu întregul mix de marketing, să ai în atenție obiectivele pe care le-ai stabilit, să acționezi cu inteligență pentru atingerea lor;
  • Să știi să lucrezi cu cifre și formule de calcul, să ai un foarte dezvoltat spirit de observație;
  • Să fii adaptabil la situații și persoane noi, să fii principial, sincer și perseverent, să ai deschidere pentru recepționarea criticilor constructive și a răspunsurilor din partea partenerilor și clienților noștri;
  • Să ai abilități de elaborare și furnizare a prezentărilor, potrivit naturii audienței;
  • Să ai gândire comercială, inițiativă, putere de analiză și sintetizare a informațiilor, să fii eficient, independent și responsabil;
  • Să fii altruist, bun echipier, proactiv și receptiv la solicitările colegilor și subalternilor;
  • Să ai abilități bune de organizare a timpului și de prioritizare a activităților, să fii familiarizat cu termene-limită și sarcini simultane.

Descrierea jobului:

  • realizezi planurile de marketing și pregătești campanii integrate, organizezi și coordonezi evenimente, programezi lansări de produse noi, analizezi feedback-ul consumatorilor după aceste acțiuni,
  • păstrezi și dezvolți relația comercială cu furnizorii; gestionezi brandurile pe piața internă, urmărești poziționarea cât mai înaltă a acestora,
  • asiguri implementarea strategiei de brand / produs în acord cu planul și obiectivele stabilite, precum și în relația cu mediul concurențial,
  • stabilești parametri de cost și de preț, criterii de performanță, aplicații de piață și estimări de vânzări, măsori și raportezi performanța tuturor campaniilor de marketing, evaluezi eficiența acestora prin raportare la obiectivele stabilite,
  • promovezi brandurile prin acțiuni și activități specifice (promoții, oferte speciale, prezentări de produse și altele), propui măsuri pentru îmbunătățirea vânzărilor;
  • culegi informații despre vânzări, monitorizezi și analizezi indicatorii de succes ai campaniilor de marketing, întreprinzi acțiuni și măsuri de eficientizare a activității echipei proprii,
  • anticipezi fluctuația stocurilor, asiguri rotații de stoc optime,
  • identifici și propui soluții complete și potrivite pentru partenerii companiei noastre, te preocupă menținerea unui înalt nivel de satisfacție a acestora,
  • păstrezi și dezvolți relații de afaceri corecte și durabile, ești implicat în crearea și menținerea unei imagini favorabile pentru companie pe piața de profil,
  • ești la curent cu noile practici și tendințe din domeniu,
  • păstrezi discreția cu privire la conceptele și procedurile specifice companiei noastre.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant, potrivit experienței și potențialului
  • Locație ultracentrală
  • Oportunități de dezvoltare a carierei
  • Un mediu de lucru plăcut și dinamic, cu provocări intelectuale și recompense
  • Alte beneficii.
Aplica

Contabil Detalii

Candidatul ideal:

  • Absolvent facultate de profil (finante-banci, contabilitate);
  • Minim 2 ani experienta in domeniul contabilitatii
  • Cunostinte bune de contabilitate financiara si a legislatie
  • Experienta in prgramul SAP constituie un avantaj
  • Sa aiba capacitati de comunicare foarte buna si lucru in echipa
  • Sa poata lucra cu termene limita
  • Sa fie organizat, cu o buna capacitate de a-si gestiona timpul in mod eficient

Descrierea jobului:

  • Verificarea documentelor contabile primite de la punctele de lucru din tara si inregistrarea acestora in programul SAP;
  • Verificarea si inregistrarea incasarilor precum si a cea a deconturilor de cheltuieli
  • Comunicarea permanenta cu angajatii de la punctele de lucru din tara, oferirea de training si suport pentru acestia
  • Intocmirea de situatii financiare anuale/semestriale;
  • Realizarea de diverse rapoarte si situatii pentru management cand este necesar
Aplica

Trainer coafura / manichiura / cosmetica Detalii

Descrierea postului:

  • Sustine programe de instruire privind modul de utilizare si beneficiile produselor;
  • Sustine prezentari in saloane de infrumusetare (atat in Bucuresti cat si in tara) privind beneficiile produselor brand-ului alocat;
  • Asigura desfasurarea training-urilor in cele mai bune conditii;
  • Participa periodic la seminarii internationale de perfectionare;
  • Colaboreaza cu Departamentul Marketing pentru realizarea materialelor de comunicare/publicitare pentru brand-ul alocat.

Cerintele postului:

  • Studii de specialitate: coafura / manichiura / cosmetica si diploma de trainer;
  • Experienta de munca in salon de coafura / manichiura / cosmetica;
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Cunostinte de lucru cu PC-ul;
  • Disponibilitate pentru deplasari frecvente (in tara si strainatate);
  • Disponibilitate pentru a invata specificatiile tehnice si utilizarea produselor pe care le gestioneaza;
  • Abilitati de comunicare si relationare, deschidere, dinamism, rabdare, rezistenta la stres, capacitate de a lucra cu oamenii.

Beneficii:

  • Oferta salariala competitiva pe piata fortei de munca;
  • Instruiri de specialitate (nationale si internationale);
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala continua intr-un mediu de lucru profesionist.
Aplica

Aplica

Construieste-ti o cariera alaturi de Top Line!

  • Upload CV (format PDF, DOC sau DOCX)

    Alege un fisier